Posted on

Pescarusul finlandez

Image

Aveam si o mica filmare dar nu vad cum s-o inserez. Galagiosi si greu de speriat.

 

3 responses to “Pescarusul finlandez

  1. Cu asta s-au scos pentru Schengen.🙂

    Absolut superb! Am şi eu, sunt imenşi – adică, vin pe pervazul de la camera mea, când vor ei şi mănâncă de la porumbei.Se întâmplă rar, mai ales atunci când e vremea rea. Mai întâi au venit o pescăruşă cu doi pui şi pe urmă s-au obişnuit şi alţii.

    O dată, era o zi superbă, ningea copilăreşte, am deschis fereastra şi le-am aruncat bucăţele de pâine pe care le prindeau din zbor. Aşa fac şi când ajung pe cheiul gârlii de peste drum de Carrefour Orhideea. E o feerie, pur şi simplu! Le arunc pâine în sus, ca să fac o diversiune şi să apuce şi răţuştele de jos câte ceva.🙂

  2. Când ajung, nu alung. Evident.🙂

    • pozedecat

      era si aerul mai curat. cred ca voi pune si niste fotografii cu niste „conationali” de-ai nostri pe langa gara lui Saarinen …
      Dar pentru ca a fost apreciat, am si gugustiucul romanesc!🙂 Il pun acum.

Lasă un răspuns

