Posted on

USILE DE DUMINICA 8

Pentru ca am vorbit despre Florenta la rubrica galantarului de Sambata, am sa arat si aici o usa din acelasi loc magnific. Este vorba despre usile acestei biserici – Santa Trinita. La momentul cand am fotografiat eu, in 2005, tocmai se lucra la restaurarea uneia dintre cele trei usi ale fatadei de vest. Fiind niste obiecte importante, locul a fost marcat cu o imagine a panourilor din lemn care fusesera extrase. Stiu si sper ca asta-l va inspira pe usierul de serviciu.

Image

O imagine a acestor usi le-am gasit si pe acest blog:

Image

La articolul din blogul indicat mai sus se mai gasesc fotografii de detaliu ale panourilor. Si acum iata detaliul anuntului privind operatiunea de restaurare din fotografia mea:

Image

Lasă un răspuns

