Posted on

USILE DE DUMINICA 10

Din nou Varsovia:

Image

4 responses to “USILE DE DUMINICA 10

  1. Poza-asta e „decât” un palimpsest de vremuri. Te-ai gândit la o expoziţie?

    • pozedecat

      Multumesc pentru aprecierea imaginii. Curat palimpsest! Nici nu stiu daca este o cladire autentica in sensul ca ar avea materialele originale remontate dupa distrugerea centrului istoric din ’44 ori daca e doar o reconstituire veche de 50-60 de ani.
      Am puzderie de fotografii, unele in format traditional, altele in diapozitive si, din 2004 incoace si in format digital. Unele dintre ele sunt chiar bune spre foarte bune, fara sa ma laud prea tare. Dar nu m-am gandit la o expozitie pentru ca nu m-am considerat niciodata un fotograf in adevaratul sens al cuvantului si nici n-am avut la indemana echipament cu adevarat profesionist. Dar o sa particip sigur la urmatoarea bienala OAR la sectiunea fotografie. Si poate am sa ma gandesc sa particip la o sesiune de finantare AFCN pentru o expozitie cu imagini de noapte de prin orase din juma’ de Europa.

  2. acuvio

    Vacanţă! Clasicul salut, alături de o ilustrată Crazy România🙂

Lasă un răspuns

