Posted on

PROTESTUL PENTRU ROSIA

Lume destul de multa si variata. Am spus cateva vorbe despre subiect la Analizaistoricoarhitecturala.

Image

La Idei Urbane vedeti un cadru mai strans, din alt unghi, al unui personaj din aceasta fotografie. Autorul de acolo este Radu Iacob.

2 responses to “PROTESTUL PENTRU ROSIA

  1. Am să preiau o fotografie de la tine, ştii că mereu precizez sursa.🙂

    • pozedecat

      N-am ce sa fac decat sa accept aprecierea calitatii deosebite a produsului blogurilor mele ! :)) Mi-ar face placere daca ati promova imaginile pe care le-am preluat la randul meu de la Acuvio („pe comanda” le-am primit) si care arata absurdul relatiei dintre un patrimoniu cultural de mare impact turistic si o exploatare a resurselor nepotrivita. Merge si cu imagini d’ale mele dar astea sunt mai modeste …
      Asta cu Stelian Tanase am facut-o repede ca sa-l prind pe Radu Zlati care dadea tarcoale. Pana am facut fotografia, Radu Zlati a si disparut!

Lasă un răspuns

