COFFEE PLOT OF THE ARCHITECTS’ GANG

Un titlu a carui explicatie se gaseste aici: http://www.a-craciunescu.blogspot.ro/2013/09/celebritatea-in-arhitectura.html 

Image

2 responses to “COFFEE PLOT OF THE ARCHITECTS’ GANG

  1. Titlu super-britanic.🙂 N-am mai trecut de o vreme pe acolo, cândva, treceam foarte des. Mai există cafeneaua-aia? Chiar trebuie să trec şi să văd. Numai să nu-l aresteze pe patron până atunci, cum au făcut cu Voicu Rădescu.:mrgreen:

    Adică, proiectele culturale sunt suspecte.😛

    • pozedecat

      Coffee Plot e un mix de cafenea si atelier de tiparit aparut unde a functionat candva un magazin de paine si patiserie (cand eram eu student inca mai aveau acolo nist emerdenele unsuroase). Eu ma duc sa-mi iau cafea varsata la „Florian”. Cafea macinata acolo intr-un amestec aproximat de mine: 6 lei cafea ieftina „Florian” si 4 lei „Irish Coffee” – granulatie intre „espresso” si „ibric”. Asa am gasit eu ca iese o aroma potrivita – nici prea-prea nici foarte-foarte. Si pana apuc eu s-o prepar pe toata nici nu-si pierde definitiv aroma, stand totusi intr-o cutiuta de tabla.

Lasă un răspuns

