Posted on

Marchiza

Ando ne-a aratat o frumoasa colectie de copertine metalice care mai de care mai decorative. Dau si eu una din tipurile cele mai vechi, pe o casa care n-o mai sta mult acolo unde e. Image Si pentru ca subiectul sau era o continuare fata de o colectie de felinare, iata ca pun si eu o sinteza: Image

9 responses to “Marchiza

  1. Ando ⋅

    Asta da , sinteza ! Ce marchiza, ce felinar !

    • pozedecat

      Nu sunt singurul care a remarcat alaturarea asta. Am mai vazut o fotografie cu marchiza asta dar numi aduc acum aminte unde. Unghiul e inevitabil cam acelasi caci n-ai cum sa faci o fotografie acolo decat bagand obiectivul printre gratiile portii …

    • pozedecat

      Inca mai sunt astfel de obiecte frumoase. Din pacate fotografiile nu-mi ies foarte bine cu obiectivul (18-55) Nikonului pe care-l folosesc. Nici camera nu-mi place in mod special. Dar daca tot o am in inventar …

  2. E criminal să demolezi aşa ceva!👿

    • pozedecat

      Nu e in situatia unei demolari in sensul legal al procedurii ci este o casa lasata intr-un fel de abandon de mai multi ani. Nu stiu insa cand a fost decopertata tencuiala.

    • pozedecat

      am raspuns si nu mi-a aparut raspunsul pe blogul meu !????
      Spuneam ca aceasta casa nu este intr-un proces de demolare legala ci este mai curand victima unui abandon de mai multi ani. Probabil se va „autodemola”. Altfel nu este chiar o opera de arhitectura; doar copertina este una de interes cu atat mai mult cu cat am convingerea ca a fost refolosita de la o constructie inca si mai veche dat fiind ca aceasta casa este specifica sfarsitului de secol XIX in timp ce copertina este specifica mijlocului acestui secol. Ma refer la prima imagine, evident.

    • pozedecat

      Reiau si spun ca e de fapt o autodemolare mai curand decat o demolare cu cerere de autorizatie. Iar copertina este probabil refolosita (prima) caci e specifica mijlocului de secol XIX pe cand casa e mai curand de la finalul aceluias secol. Casa e in abandon de mai multi ani.

  3. Pingback: Marchize şi alte… lucrături „sticloase” « simply bucharest: the hungry mole

Lasă un răspuns

