Posted on

ANIVERSARE RATATA

Ori m-am trezit dupa o petrecere de trei zile si trei nopti ori am ratat aniversarea de un an a acestui blog. Prima postare a fost facuta in 16 noiembrie si de atunci am mai publicat de 77 de ori. „Am strans decat” aproape 2650 vizualizari si cu mult mai putini vizitatori. Asta inseamna intr-un an cam cat adun in mai putin de trei saptamani pe blogul principal unde am de asemenea multe fotografii. Deci, la un an de activitate, PozeDECAT este un mic rateu de audienta🙂

Image

2 responses to “ANIVERSARE RATATA

  1. Pana si urararile vin cu intarziere🙂
    Decat „la mai mare!”

Lasă un răspuns

