Posted on

VENEZIA

Image La cererea Cocobinozaurului Biguminizat, incep sa pun si fotografii din Venetia.

4 responses to “VENEZIA

  1. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Eu am „livrat” un folder intreg si tu le dai una cate una, cu calm si rabdare…🙂 . De placut chiar imi place poza, insa imi este frica sa nu imbatranesc pana cand vad toate pozele tale din Venetia.🙂 .Pune dom’le macar cate 5-6 poze…

    • pozedecat

      Nu pun calup ca nu se uita nimeni la ele🙂 Si-mi piere cheful de blog. Ca pozele pe care le pun sunt in general ca sa arate o stare de spirit, prilej sa fac vreun joc de cuvinte, sa subliniez vreo idee sau pur si simplu sa raspund altcuiva. De aceea am si mutat „rubrica” cu usile de duminica de pe analizaistoricoarhitecturala aici. I-am multumit „usierul de serviciu” pentru ca mi-a oferit acest pretext de a arata usi. Poate am sa mut si categoria „mici detalii” aici. Breau sa spun ca desi pun „decat” poze, as vrea ca de fiecare data sa existe un mesaj. Bref, nu cred ca are haz sa torn o galeata de poze deodata. Ar fi echivalentul unei femei care se dezbraca deodata in loc sa mai umble un pic intr-un négligée transparent inainte sa … deschida televizorul🙂

  2. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Da, la mine pe Flickr sunt chiar DECAT poze🙂. Nu exista in spatele lor o alta stare de spirit decat o usoara nostagie fata de frumusetea acelor locuri si fata de cat de fericit m-am simtit acolo, de jocuri de cuvinte nici nu s-ar pune problema si nici nu raspund nimanui la absolut nimic. Singurele idei care sper ca s-ar putea desprinde din acele seturi de poze ar fi „mergeti sa vedeti acele locuri, mergeti sa va bucurati de ce vedeti, iar frumusetea odata intrata in suflet , va va bucura toata viata!” La mine sunt chiar DECAT poze !🙂 .

    Cu numarul de poze nu stiu daca ai sau nu dreptate. Chiar nu stiu. Pastrand insa comparatia ta cu femeia in negligee transparent, a pune cate o singura poza este echivalent cu a obliga pe cineva sa priveasca doar 5cm frumosi din glezna stanga a acelei femei, in loc sa vada tot ansamblul si sa isi poata alege singur unde si ce anume priveste.🙂. Inteleg insa de unde provine diferenta asta de „strategie”, tu nu ai un blog DECAT cu .🙂

Lasă un răspuns

