Posted on

ROSU GALBEN SI ALBASTRU (varianta venetiana)

ImageImageImage Daca tot serbam 1 Decembie atunci sa pun ceva tematic si sa insir mai multe fotografii intr-o postare.

PS:

Am continuat aici: http://a-craciunescu.blogspot.ro/2013/11/rosu-galben-si-albastru.html

6 responses to “ROSU GALBEN SI ALBASTRU (varianta venetiana)

  1. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Superbe pozele ! Cea de noapte de pe linkul tau , ma face sa ma gandesc serios ca desi lumea este mare, m-ar bucura sa mai revad Venetia. Cele cu stalpii „spiralati” ma fac pe langa acest gand al revederii Venetiei, sa am si pofta de niste acadele🙂

    • pozedecat

      Multam fain! Avantajul meu este ca am ajuns pe acolo de 6 ori. Prima data mi-am zis ca-i ultima, a doua oara mi-am spus cu nu stiu daca voi mai ajunge vreodata … pana la urma viata te mai duce si pe unde si cand nu te astepti.

  2. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Cu multa placere !

    In general cand merg intr-un astfel de loc, ma gandesc ca si tine ca nu voi mai reveni, mai ales ca stiu faptul ca lumea este mare si mai are multe surprize placute de oferit . Daca in Romania imi permit fara probleme sa revad locurile dragi din Fagarasi, Bucegi, mare, etc., nu asa stau lucrurile si cu locurile din afara. Acolo deja revazutul unui loc ce mi-a placut mult, imi pare un lux pe care nu mi-l pot permite, atat financiar cat si ca TIMP . Parca mi-a frica ca va veni batranetea peste mine si nu voi avea timp sa vad tot ce mi-as fi dorit , iar revazutul unui loc imi ia posibilitatea de a vedea un altul nou, poate si mai incantator.

    Oricum, la capitolul locuri pe care mi-ar place sa le revad sta Florenta , unde nu am avut nici timp suficient si din aceasta cauza nici dispozitia necesara DE A SIMTI LOCUL , de a ma bucura din plin de el. A fost o excursie de o zi din Roma cu Eurostarul si cele cateva ore petrecute acolo nu mi-au permis de fapt decat sa „bifez” Florenta, nu sa ma bucur de ea asa cum mi-as fi dorit si cum merita un astfel de loc.

  3. pozedecat

    Unele lucruri pot fi revazute chiar si la fiecare vizita. La Roma nu mi-a ajuns o saptamana sa vad pe indelete tot ce as fi vrut. La Florenta am fost de doua ori si de fiecare data am zis ca trebuie sa-mi las ceva nevizitat ca sa mai am motiv sa revin🙂 Cand m-am intors pentru a treia vizita am avut si ocazia sa stau mai multe zile asa ca am urcat si-n campanila de la dom care era „rezerva” de vizita🙂 M-as intoarce la Florenta si la Roma la nesfarsit daca as putea …

Lasă un răspuns

