Posted on

POVESTI DE ADORMIT PORUMBELUL

ImageIn Jardin du Luxembourg, 2005. Am mai vazut un porumbel interesat de povestile actorului grec despre care puteti afla ceva pe scurt aici.

9 responses to “POVESTI DE ADORMIT PORUMBELUL

  1. Asta-i ceva absolut superbissim!

    • pozedecat

      Ma bucur ca am avut prilejul sa prind un astfel de moment. A fost cu noroc pentru ca nu era vreo lumina orbitoare, porumbelul a dormit cuminte acolo pana am putut sa gasesc unghiul cel mai potrivit … Mai am si alta, fara porumbel dar cu Pantheon si am s-o caut s-o dezvalui publicului larg (adica cei cativa pe care-i pot numara pe degetele de la maini si de la picioare) ce ma viziteaza pe acest blog🙂

  2. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Da, chiar superba poza !

    Uf, pana sa pot eu sa ma hotarasc asupra incadrarii si unghiului potrivit, precis s-ar fi trezit porumbelul si ar fi plecat. Poate chiar facea si pui…🙂

    • pozedecat

      Multumesc pentru apreciere! Din cand in cand le-am nimerit🙂 Mi se intampla si mie sa ratez. Ultima deplasare la tara la soacra-mea m-a facut sa vad o para ramasa singura in pomul care deja era cu toate frunzele cazute. Pana sa-mi gasesc unghiul a cazut para!🙂 Deci se poate intampla si cu neinsufletite nu numai cu miscatoare naturale.

      • Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

        Ei, au sunt mai norocos cu fructele si mai putin norocos la animalute sau copii, care se misca absolut …brownian.🙂

        Cu ultima visina (de fapt prima si ultima, era SINGURA) din gradina mea de la tara , am facut chiar un filmulet pe care l-am postat pe Youtube.🙂

      • pozedecat

        Dragut filmuletul; tragica soarta pentru visina.

  3. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Ar fi mers anul viitor partea a doua, „Reintoarcerea Visinei” , dar din pacate am uitat sa o pun sa spuna, „I’ll be back!”🙂

    • pozedecat

      Poate sa mearga daca revine Rapidul in A si nu intra in faliment🙂 (m-ar avantaja varianta a doua ca nu pot sa-i mai inghit pe coate-goale care haulesc pe sub geamurile mele de langa stadion🙂 )

  4. Pingback: CAM DE DOUA DEGETE | poze"DECAT"

Lasă un răspuns

