Posted on

TRAFIC JAM SUSTENABIL

ImageLa gara din Munchen, proba ca navetistii sunt multi.

8 responses to “TRAFIC JAM SUSTENABIL

    • pozedecat

      Hectarul de biciclete de acolo mi-a adus aminte de gara din Leuven de acum 15 ani cand eram student acolo. O parcare uriasa unde trebuia sa ai o memorie foarte buna ca sa iti poti gasi bicicleta dupa ce te intorceai din deplasarea cu trenul de la Bruxelles. Politia punea sistematic etichete de hartie cu data aplicarii pentru ca dupa 15 zile de la marcare acele biciclete sa fie saltate ca fiind abandonate. Ulterior erau scoase la licitatie publica daca nu ti-o recuperai la timp. Ca nu se pot eutanasia bicicletele🙂

  1. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Ai prins bursa pentru masterat sau PhD in Leuven ?…

  2. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Da, stiu deosebirea intre sensul vechi si sensul nou, am terminat facultatea in 1994 cand inca totul era pe sistemul vechi .

    • pozedecat

      Eu am terminat in ’96 pentru ca n-am fost destul de dibaci sa intru inca din ’87 si sa mai scap si de armata … Dupa un an de serviciu am avut bafta sa primesc o bursa a „comunitatii europene” de atunci. E adevarat ca am mancat indeobste conserve de la Delhaize (Mega Image de la mama lui) dar n-a fost rau caci orasul universitar Leuven inseamna cu totul si cu totul altceva decat orasul universitar Bucuresti (ca sa il iau pe cel mai pretentios).

  3. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Si eu am trait pe conserve in Bucuresti, insa clar preferam sa traiesc pe conserve in Leuven🙂 …. Sper insa fiica mea sa prinda ceva de genul asta, imi dau seama o experienta de acest gen cat de mult ajuta, din toate punctele de vedere.

    • pozedecat

      Pentru mine e cam tarziu dar sper ca fiica-mea sa faca un gest ma intelept anume sa plece naibii din tara asta intr-un loc civilizat. Si, daca si-o permite, sa ma ia si pe mine cand voi fi batran (adica mult mai batran decat acum🙂 )

Lasă un răspuns

