Posted on

USILE DE DUMINICA 16

La Venezia, cand nu ai asa ceva bine facut:Imageristi sa patesti asa ceva:ImageAsta ca sa revenim la tema favorita a Cocobinozaurului🙂

2 responses to “USILE DE DUMINICA 16

  1. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    N-am patit asa ceva in singura mea vizita in Venetia, insa cred ca mi-ar fi placut , dincolo de anumite inconveniente evidente. Macar cateva poze cu piata San Marco inundata sa fi avut ocazia sa fac…🙂

    Oricum, te invidiez pentru deplasarile si excursiile facute, mai ales ca mi-am luat o camera digitala noua, Nikon D 3100 si este frustrant sa fac poze cu ea doar prin casa sau in fata blocului🙂 . Ieri i-am facut catelului meu la portrete cat nu a avut saracul intr-un an de zile de cand il avem😀 .Dar oricum, cum o cheltuiala nu vine niciodata singura, trebuie sa plec undeva intr-un loc special in care sa reusesc si eu sa inteleg care este exact motivul pentru care mi-am luat acest Nikon…🙂

    Deocamdata senzatia este ca fac poze cu o gantera in mana, ca este greu sa-l car dupa mine, ca sunt limitat la poze in cazul mersului cu cortul din cauza acumulatorului care se incarca doar la priza, ca nu pot sa fac poze cand schiez spre exemplu (vechiul Canon il purtam in buzunarul de la geaca) si ca imi va trebui ceva timp pana sa-l pot folosi in mod eficient. Oricum, ma bucur ca am jucarie noua … cred…🙂

    • pozedecat

      Am si eu un Nikon D 50 dar ma enerveaza obiectivul ala 18-55 si nu am rabdarea sa car si obiectivul de 70-200 ca sa stau sa le schimb cand as avea nevoie. Si chiar daca Olympusul are 10 ani, un fir de par intat in obiectiv care lasa mereu o umbra in coltul pozei si nici acumulatorii nu mai tin, tot pe asta imi place sa-l folosesc caci e imbatabil. Partea proasta e obiectivul care e echivalent cu un 38 mm deci nu are un cadru prea larg dar zoom optic zece il face la maxim 380 ceea ce e foarte bine pentru detalii. Am sa pun ceva in viitor ca sa se vada efectul.
      Nikonul D3100 pare un pic mai mic si mai manevrabil, sa-l stapanesti cu folos!
      Am batut mai mult de juma’ de Europa dar acum a fost prima iesire in afara continentului. O sa pun eu imagini cu acqua alta in Venetia, doar asa, sa-ti fac in ciuda🙂

Lasă un răspuns

