Posted on

CEVA SFANT, CEVA SFINTIT SI CEVA CU OCHI ALBASTRU

Am fost plecat in tara sfanta dar a trebuit sa ma intorc in pacatoasa asta de tara. Am prins pe geamul avionului ceva ce mi s-a parut ca nu se intampla des sa poti suprapune:ImageLa plecarea din Otopeni am mai facut (cu telefonul) si o fotografie cu un grup de pelerini in capul carora statea mitropolitul Ionica Andreicut. A … stai, „Ionica” e „decat” numele de scena si componenta albastra din titlu. Numele de actualitate este Andrei Andreicut si se pare ca a fost totusi o victima a „fostei” Securitati (sintagma care atesta ca Securitatea n-a murit ci doar s-a transformat) caci el de fapt nu voia sa dea in gat dar n-ar fi avut incotro. Si nici nu e dintre aia cu dosarele arse in decembrie 1989 sau facute pierdute precum cel al mult iubitului si stimatului din actuala epoca de aur. Acum, ca a plecat Basul in locul de unde m-am intors, plecand el insotit de SRI, stau sa ma gandesc daca nu cumva mitropolitul era doar un antemergator sub acoperirea pelerinajului🙂Image

7 responses to “CEVA SFANT, CEVA SFINTIT SI CEVA CU OCHI ALBASTRU

  1. Ando ⋅

    Ce tare e prima fotografie…

    • pozedecat

      Cred ca exista o frecventa destul de mare a unor astfel de suprapuneri dar ce probabilitate este ca cineva dintr-un alt avion (ca personalul de pe pista nu cred ca are timp si chef de poze) sa aiba la indemana camera pregatita la momentul oportun incat sa surpinda alaturarea asta? Deci as spune ca sunt norocos ca am picat pe momentul potrivit incat sa am un astfel de cadru. Or mai prinde si altii daca n-au ghinionul sa fie noapte, cu soarele in fata sau alte astfel de situatii. Ca in imaginea de la postarea de mai inainte cu Venezia din avion. Cat de des sa zbori pe ruta care sa-ti permita vizualizarea? Cate din acele situatii se intampla sa te prinda la geam, ziua, fara sa-ti bata soarele in fata si fara sa fie plafon de nori sub tine? Nu cred ca o sa mi se mai intample vreodata …

    • pozedecat

      Mult mai tare ar fi fost sa fi prins cadrul asta pe alt aeroport unde ar mai fi putut sa apara pe fundal si Emirates sau alta aeronava araba sau turca (niciuna nu cred ca are semiluna prin emblema)🙂

  2. Genială fotografie, antologică, nici n-ar exista premiu pentru ea.

    • pozedecat

      Multumesc pentru lauda, cum ii raspundeam si lui Ando, cred ca a fost vorba si de un noroc destul de chior. Ma bucur ca hubloul nu era chiar atat de murdar incat cu un pic de zoom am putut sa evit focalizarea gresita.

  3. Cocobinozaurul Biguminizat ⋅

    Excelenta poza cu avioanele !!! Daca aveai si o semiluna pe cer undeva in stanga sus, te-ar fi suspectat lumea ca este poza trucata in Photoshop🙂

    • pozedecat

      Ar fi fost mult prea mult🙂 Am pandit destul de mult cadrul asta caci l-am anticipat in timp ce avionul inca rula spre poarta de andocare. Asta a fost suprapunerea „cea mai optima” cum ar spune unii iubitori de gramatica🙂

Lasă un răspuns

