Posted on

CUM STATEAM CU SPATELE LA UNGARIA 3

ImageDe data asta nu eram pe vreo sosea ci ma aflam in zbor, aproape de Zagreb, venind de la Viena cu un mic avion operat de o companie moldoveneasca asa ca nu eram doar cu spatele la Ungaria dar eram si deasupra ei. Eu aveam bilet chiar la compania maghiara MALEV dar astia operau prin intermediul moldovenilor. Fiindca vorbeam romaneste am primit un sandwich in plus🙂ImageIn stanga mea am fotografiat avionul cel mai mic cu care am zburat pana acum. In cadru:ImageLa multi ani tuturor celor care serbeaza 15 martie!

4 responses to “CUM STATEAM CU SPATELE LA UNGARIA 3

  1. Curat masochism să-ți faci sărbătoare națională dintr-o, de fapt, comemorare, căci maghiarii au luat bătaie de la imperiile ruso-habsburgi. 1 Decembrie e măcar aniversarea unei victorii. Așa serbează și sârbii Câmpia Mierlei, unde au cam mierlit-o. Trebuie să aibă o bolnăvicioasă vocație a tragicului, ca să-și ureze la mulți ani când scroafa e moartă în cocină. (Sunt un cinic și eu, dar zău că neamurile astea ce-și etalează mereu vitejia înfrântă sunt cam ipocrite…)

    • pozedecat

      Da dar in urma lui 15 martie 1848 se poate spune ca si-au revenit di prabusirea de dupa 1526 si macar au obtinut ceva 20 de ani mai tarziu – dualismul coroanei imperiului habsburgic.

  2. P.S. Ai avut curajul să urci în Malev? Mie Luftahansa mi se pare mai cool…Au și bere Paulaner.

    • pozedecat

      Sunt 8 ani de atunci, nu-mi aduc aminte exact totusi daca biletele erau pentu Malev sau Austrian … Dar daca am avut eu curajul sa zbor si cu AN24 si cu IL18 atunci de ce sa nu fi avut curajul sa zbor cu un SAAB ? Operat de unii din Republica Moldova – surpriza la imbarcare. O sa postez imagini cu ceva de ALITALIA ce mi-a dat emotii. Cu OLYMPIC al grecilor n-am pozat dar aia cred ca a fost cursa cu cel mai rapciugos avion cu care am zburat pana acum.

Lasă un răspuns

