Posted on

PISICA DE PLAJA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAplicarea acelei lotiuni de plaja se facea la Skala Sotiras, in Thassos.

2 responses to “PISICA DE PLAJA

  1. Bendis

    Zici ca-i Happy al meu! Si nu-i … ca n-are pasaport! D

    • pozeDECAT

      Multumesc pentru aprecierea momentului pe care l-am surprins. Si eu am crezut ca este una dintre multele pisici ale mamei mele, care s-au aciuit si multiplicat in timp la noi in curte si pe care nu le-am putut controla la timp si de care nu putem scapa nicicum🙂

Lasă un răspuns

