Posted on

IATA CE POT FACE 4 ROTI DIBACE!

100 KNu cred ca se compara cu kilometrajul acestei masini dar …

2 responses to “IATA CE POT FACE 4 ROTI DIBACE!

  1. Mai în iarnă am trecut și eu pragul.🙂

    • pozeDECAT

      Incet, incet pragurile astea o sa le cam simtim in buzunar. Tocmai am constatat ca amortizorul fata dreapta e putin scurs, ceea ce inseamna ca in cat mai scurt timp va trebui sa-l schimb. Ceea ce inseamna ca va trebui sa le schimb pe amandoua … iar suma estimativa ce mi s-a comunicat m-a pus pe ganduri. Apoi pe cautari si, cand am gasit preturi la jumatate pentru piese, m-a pus din nou pe ganduri; de data asta, in raport cu service-ul meu🙂

Lasă un răspuns

