Posted on

TRECUTE FIX

ceas urban munchenAm avut norocul sa prind o lumina speciala …

2 responses to “TRECUTE FIX

  1. Fain. Mie cel mai mult îmi place biserica Stavropoleos. E ceva mai mică decât dormitorul meu.

    • pozeDECAT

      Si mie imi place atat de mult incat m-am straduit si am reusit sa aranjez botezul fiicei mele acolo. Mai este o biserica micuta dar care este exceptional de frumoasa – bolnita manastirii Cozia. Niciodata insa n-am gasit-o deschisa asa ca nu o stiu decat din exterior, interiorul fiind fiind stiut doar din publicatii. Astea nu dau niciodata masura locului. San Pietro de la Roma este uriasa si pare intotdeana de necuprins in filme si in fotografii. Am fost surprins cand am ajuns acolo sa constat ca senzatia reala de spatiu nu este atat de coplesitoare cum m-as fi asteptat. Oricum, mult mai impresionante mi s-au parut bisericile din Ravenna, de exemplu.

Lasă un răspuns

