Posted on

DE-ŢI DĂ DUMNEZEU RĂSPUNS PE LOC

 … e bine să ai un scaun la îndemână, să te aşezi, să nu cazi din picioare.

2 responses to “DE-ŢI DĂ DUMNEZEU RĂSPUNS PE LOC

    • pozeDECAT

      Adevarul este ca sunt si persoane care vin aici cu dificultati de deplasare si au nevoie sa se aseze. M-am folosit eu de scaune pentru dramatizarea titlului … In ce ma priveste, a fost un pic de ipocrizie. Prietenul evreu, cu care m-am intalnit si m-a ghidat in zona arheologica, m-a intrebat daca vreau sa ma reculeg la zid. Cum nu sunt religios, n-ar fi trebuit sa o fac dar n-am putut refuza invitatia. M-am gandit ca poate n-am eu dreptate, poate exista totusi o lume de dincolo si atunci m-am gandit putin la tata.

Lasă un răspuns

