Posted on

NOAPTEA PE ULIŢĂ 8

Am fost plecat din tara o saptamana iar acolo n-am putut sa intru in propriul blog. De unde pauza lunga intre postari. Aici e o piateta draguta, ca toate piatetele din vechiul Strasbourg.

4 responses to “NOAPTEA PE ULIŢĂ 8

  1. Depinde de locul unde-ți ai serverul?

    • pozeDECAT

      Recunosc ca habar nu am. Mi s-a parut bizar ca nu puteam sa dau „sign in” pe blog si nu credc ca ar trebui sa aiba legatura cu localizarea serverului. La accesarea mailului am mai fost atentionat in trecut ca „cineva a accesat contul meu” dintr-un server din alta tara dar la blog … nici macar n-am putut sa intru.

  2. Ando ⋅

    Excelenta fotografie ! Sunt gelos :-)))

Lasă un răspuns

