Publicat pe

VEŞNICA TULBURARE

Lipsesc câteva zile din Bucureşti şi mă desprind de orice ştire iar când mă întorc aflu de ştiam demult, anume că „fosta Securitate” nu moare nicicum.

2 răspunsuri la „VEŞNICA TULBURARE

  1. Anul ăsta n-am fost la copii și am pierdut marele spectacol al inundației californiene și al lui EL NINO. Dar o s-avem și în țară 100Fahrenheit vara asta…Domul din poză te desprinde și de actuala securitate.

    • pozeDECAT

      Garguiul ala sub forma unui personaj primitiv care varsa mi s-a parut destul de dezgustator. De la bun inceput l-am asociat cu un turnator care varsa mizerii catre sa fie utilizate de securistii de ieri sau de azi, ca tot politie politica pare sa fie ca prim scop.

Lasă un răspuns

