Publicat pe

PRIETENII MEI, CORMORANII

Ca intr-un film bun indian, niste baieti s-au agresat reciproc la primaria generala.

„a înţeles să arunce asupra mea cu o sticlă plină cu apă, lovindu-mă în zona feţei, moment în care, cu siguranţă a trebuit să reacţionez în sensul în care mi se pare că am reacţionat fără să mă temperez, în sensul în care m-am apărat. (…) Acolo a ieşit o încrâncenare, un clinci din care fiecare a înţeles ce a înţeles.”

Daca simti nevoia sa-ti infloresti discursul pentru a incerca sa pari mai elevat decat esti, atunci mai bine bagi niste cormorani in poveste …

2 răspunsuri la „PRIETENII MEI, CORMORANII

  1. Camil ⋅

    Nu mai bine bagi sobolani si gandaci, ca sa ramana in aceeasi zona?!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.