Publicat pe

AMFILOHIE ŞI EŞECUL VACCINULUI DIVIN

A murit mitropolitul Amfilohie al Muntenegrului, după ce fusese diagnosticat cu COVID 19 în 6 octombrie. Unii susţin că nu de COVID a murit, ceea ce e posibil, dacă îi legăm moartea de o banală pneumonie. Ar fi totuşi ca şi cum am spune că Freddie Mercury a murit de bronhopneumonie şi nu de SIDA … Depinde cât de negaţionist eşti până la urmă. Partea supărătoare este că acest personaj a fost convins că în jurul lui funcţionează un vaccin divin şi în felul ăsta a contribuit la răpândirea bolii. Un fel de habotnic din categoria Teodosie de Constanţa, care este un personaj cu mintea blocată în evul mediu. Deci vaccinul divin cred că nu va fi omologat şi nici nu se va introduce pe piaţă alături de asigurările de daune totale oferite de biserică prin sfinţirea maşinilor … Am folosit imaginea monumentului Sfântului Sava din Belgrad pentru că Amfilohie ţinea de Patriarhia Serbiei iar Sfântul Sava s-a născut la Podgorica, acolo unde Amfilohie s-a jertfit testând vaccinul divin.

5 răspunsuri la „AMFILOHIE ŞI EŞECUL VACCINULUI DIVIN

  1. Ando ⋅

    Imi place statuia Sfântului Sava din Belgrad.

  2. Pingback: VACCINUL DIVIN A LOVIT DIN NOU | poze "DECÂT"

  3. Mă simt confortabil că prin dumneavoastră am cel puțin un cititor și mulțumiri! Cât despre numele ăsta, mitologia grecă e plină de tot felul de Amph… până-n zilele noastre, se vede. Nu cunosc niciunul, însă sunetele astea au un simbolism fonetic deosebit, ca o muzică atonală…

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.