Publicat pe

COLOR 41

M-am repezit in dimineata asta pana pe plaja la 2 Mai si m-am intors pe seara, tarziu. Mi-au inghetat un pic urechile din cauza vantului desi nu a fost frig, vreo 9 grade. Deprimanta atmosfera totusi. Dezastru din Olimp pana-n Mangalia daca inchizi ochii si reusesti sa-ti amintesti cum erau locurile in urma cu 30-40 de ani …

3 răspunsuri la „COLOR 41

  1. Gianina ⋅

    Și eu care am crezut că e poză din arhiva 🙃😛😁 de acum 2 ani !
    Cred că atmosferă dezolantă este cam peste tot zilele astea. Și noi vrem să fugim undeva și nu știm unde !🤣🤣🤣

    • pozeDECAT

      Fata de intalnirea de acu’ 2 ani e tragica atmosfera 🙂
      Undeva firesc pentru zilele astea in care nu misca nimic de obicei si cu atat mai drastic in conditiile actuale. Dar in celelalte statiuni e jalnic, cu gunoaie, chioscuri, case si alte acareturi inghesuite si improvizate, cu tamplarii obosite si vopsitorii scorojite, bariere la mai toate hotelurile paraginite … trist.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.